Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

zaterdag 3 mei 2014

Wie had dat gedacht...?

Vanaf nu (de wedstrijd in Schoten, Moedige Bijters) lopen Sep en ik agility in GRAAD 3 !!!!

Met een klein hartje weliswaar, want de schik dat ik als lompe handler Seppe in de knoop draai in de korte start-stop-&-draai-parcours waar alle nummertjes aan de achterkant van de toestellen blijken te moeten staan is .... pfff...
Nooit gedacht, toen ik 6jaar geleden dat kleine bolleke wol mee naar huis mocht nemen... en zeker niet, na zijn lange blessuretijd. Maar hey... mijn ventje loopt weer met veel plezier, en da's voor mij belangrijker dan resultaten...

Waarschijnlijk gaat iedereen nu zeggen dat ik me over die schrik moet heen zetten. Sep heeft immers op een goeie maand tijd de 2 nog resterende puntjes voor graad 3 nog bij elkaar weten sprokkelen... hij verdient het !




Update:
Alsof hij het geweten heeft, ... Sep haalde vandaag een 6e plaats in zijn eerste VP in graad 3...
Komt helemaal goed met mijn zonneke !





Geen opmerkingen: